lunes, 1 de noviembre de 2010

Roadbook Castellfollit2010
















Avui m'he estrenat en les roadbook, ha sigut una experiencia molt positiva, l'equip tenia que està composat per en Jordi, Quim i jo, però a última hora els nafent ens l'han fitxat!!!



La paciència no ha sigut mai el meu fort, hem sortit molt espitosos al cap de 300 m. ja ens haviem equivocat, els 2 km. sant tornemi!!



Acostumat a pedalar em feia mandra mirar les instruccions i deixavem tot a l'intuició, el resultat ha sigut varies equivocacions...Al final hem posat paciencia de tant recular, hi hem començat a llegir les instruccions donades pels Aspres.



El circuit un 10, ja tinc ganes de tornarlo a fer (sense llegir...jeje) la primera pujada és molt canyera on els rocs molls la feien molt complicada amb en Quim treiem el fetge, la primera baixada era estremedament tècnica degut a les lloses molles la gent que la baixat tota amb bici apart de saberne son molt valents!!



La resta ja era mes pedaleig amb un parell de pujades al voltant del cos, al final ens han preparat una remullada per si haviem agafat calor pedelant.



Al final i al principi no a faltat de res, cafes, croisant, xuxes, entrepans de botifarra...



L'equip amb en Quim ha anat perfecte, un estirava en les pujades, l'altre feia classes en els descens.




Moltes felicitats els aspres pel dia que hem passat!!




Fins l'any qevé!!




Resum:




37,5 km (havien de ser 33)





4 comentarios:

  1. Ei...Marc, en referència a la foto (5) Això és el que els hi passa els que t'intenten avançar o els que ho aconsegueixen? :-) No esperis cap comentari amb més o millor contingut. Ja et vaig dir que jo de bicis en sé ben poc!
    Ah! ara que hi sóc aprofitaré per preguntar-te per la torrada vip. Més que res (de cara a la paga de nadal)volia preguntar-te si val la pena... Jo, la veirtat és que si em dius que sí, crec que m'aventuraré a provar-la amb ceba! jajaja
    Apa, a cuidar-se i fins aviat!

    ResponderEliminar
  2. hola Jose Antonio, una roadbook és com una cursa d'orientació pero amb bici...
    Et donen un llibret que cada x metres et diuen corriol dreta, camí esquerra...i aixis anafent fins el final...posant contaquilometres a zero.

    Hola Maria, m'ha fet gracia veure el teu comenari!!
    De gent que m'avança n'hi ha la tira!!
    Referent a la paga doble, jo invertiria amb formatges o embotits, nosé com per ex. els de flor de besalú, diuen que son molt bons..jejeje :-)
    P.d. avui tenia gana per berenar hi he anat en el bar "cutrillo" del poligon on tenim la feina, i un tros d'entrepà de beicon i formatge 3 € (aixó si sense ceba...)
    Ens veiem!!

    ResponderEliminar
  3. Ondia! i vols dir que n'hi ha la tira que acaben com el de la foto? Suposo que el teu comentari era per tranquil·litzar-me però no sé no sé, les teves paraules no són molt aclaridores! :-)
    Fes-me un favor, esbrina si al bar cutrillo, també farien la versió "amb ceba", i demana pressupost. La diferència, estudiaré si inverteixo, ok? jajaja
    fins aviat!

    ResponderEliminar