sábado, 6 de noviembre de 2010

"Duatló de Muntanya"








Fotos robades del blog dels nafent: www.nafentbtt.blogspot.com


Avui ens hem reunit 6 bikers Fàbrega, Pere Planagumà, Quim Reixach, Quim Pujiula, Marc Garcia i jo.
La sortida ha sigut un xic accidentada amb algún petit problema tècnic...
Hem sortit molt tranquils fins passar les primeres rampes dels rajolins, allà totom anat agafant el ritme que més li convenia per reagruparnos en el coll d'Espinau, les cares de la gent fent la varian d'Espinau eren tot un poema...hem baixat a fer visita turistica per Lliurona, després hem anat a veure el barco (Ostres Jaume "Pedelant entre muntanyes" t'hagués fet gràcia la ruta)
Despres hem començat a pujar per la pista dels roures dels capellans fins a trobar el corriol que ens ha portat fins el Soler amb alguna petita volta de més...jeje
Apartir d'allà gas fins a Falgàs i pista asfaltada direcció a Segueró, ultim trau baixada ràpida de la creu, on per cert he rebentat, molt tubeless pero també es rebenta, per postre al posar l'escuma el pitorro estava embussat i tota l'espuma per terra sort del cotxe escombra que m'ha vingut a recollir...
Matí genial llàstima de la patajada que ha sigut excessiva!!
Resum:
37,5 km.

2 comentarios:

  1. Marc, jo vaig agafar el mateix cami,pero en comptes de girar a l'esquerra, jo em vaig enfilar cami amunt(el que esta marcat),a dalt al planer inclus hi ha trams ciclables(no gaires),passes quasi al costat de la Tossa d'Espinau,i baixes cap al coll de Juncanat,on a l'esquerra, surt una pista que baixa cap a la pista que ve del Soler,tambe coincideix amb el final del corriol que baixa del Mont cap a Falgars,no es per fer-lo gaire sovint,pero com que no em fa res caminar,em va agradar força.

    ResponderEliminar
  2. Ei colega, la ruta molt guapa, el què passa es que esteu molt forts. Hauré d'entrenar més per seguir el vostre ritme, je je... Salut

    ResponderEliminar