martes, 16 de noviembre de 2010

Setmana 46

Aquesta setmana aprofitant que el cap de setmana no farem cap marxa ni carrera, castigarem un xic les cames amb km. combinaré la carretera amb la btt...



Dilluns:

Després de la ressaca de sant Martí Vell, vaig anar a triops a fer spining, però em vaig anar escalfant amb la duresa de la resistencia i va ser un entreno curt intens..



Dimarts:

Sortida de carretara Maià-Olot he sortit a marcar un ritme constant, lo qual m'ha fet gaudir de la sortida.


Dimecres:

Descans

Dijous:

Espining a triops...

Divendres:

He fet un mix de la desfrenada de Besalú...

Disabte:

Sortidam amb en Quim i en Raúl per la zona dels Morts, Sant Ferriol...ruta divertida

Diumenge:

Volta típica que faig quan estic a Tapis, corriols i fortes pujades.



Resum:

20+53+20+30+24+24=171

No hay comentarios:

Publicar un comentario