miércoles, 24 de noviembre de 2010

Resitencia i potència

Resistencia i potencia son dos paremetres que trobo que no es poden descuidar mai jo personalment amb la btt trobo més important la potència pero una sense l'altre estas venut...

Resistencia:

Ahir vaig sortir amb en Jaume de Besalú, vam decidir d'anar a fer una ruta planera a un bon ritme. Vam sortir de Besalú desde els sacs, vam passar per can Bellsolà, Sunyer, can Travé i vam arribar a Maià, per no liar gaire en Jaume vam anar seguint pistes direcció a Santa Magdelena, les Males pujades i el camí de cargol fins a Crespià, allà vam agafar al cami dels morts que ens deixava els peus del pont d'Esponellà, varem seguir pel camí de les rescloses, passat la resclosa de Dosquers varem agafar el corriol que puja a Serinyà llàstima que estava humit i varem tenir que posar algún peu. A Serinyà vam passar per darrera el cementiri vam travessar la crtra de Banyoles per sota i vam seguir per la pista que porta ca l'Illa, on varem agafar una pista que puja fins a un hipica, apartir d'allà varem anar baixant direcció Fares i quan vam trobar el gr vam trencar a l'esquerra per anar cap a Besalú.
Abans d'arribar la crtra vella varem agafar una pista que puja fins "Can Biker" a veure si queia una birra...jeje
Vam seguir per pista fins al pont i per dintre Besalú varem arribar els sacs.
Molt bona sortida amb bon ritmillo, sort que en Jaume sortia d'un refredat!!

36,8
1h38'
20,90km/h

Potència:

Avui he anat a fer un entreno curt i intens d'aquells que quan acabes et sents però mentres pedales penses que gilipolles sòc...
La primera opció era anar fer la Montcal bike curta a tot drap, però com me la conec tant el dia que no vaig be en ratllo..
Aixis he decidit anar fer una ruta on no tingues ref., quan era sobre la bici encara no sabia on aniria i el final me decidit per la tribana desde can Arola, per mi la pujada mes dura que es pot fer a Maià.
L'intenció era fer-la tres cops, per si veia algún roc que encara no conegués..jejeje
Aixis que som-hi la primera pujada com sempre la mes dura, ja que em servia d'escalfament, quan arribava adalt baixava direcció els dipòsit de Maià iglesia i sant tornemi, la segona pujada la millor bon ritme sense necessitat de posarme dret, la tercera pujada dret, sentat... i com he pogut he arribat adal a bon ritme, aixó si nosé que li passava el pulsometre que no parava de pitar...jejeje
La ultima baixada l'he feta per darrera, fins abocador, Can travé i ritme suau per recuperar fins a Maià.