miércoles, 10 de noviembre de 2010

entrenos de qualitat

Aquest dies aprofito la hora i pico que tinc per dinar per fer sotidetes intenses...

Dilluns la feia per la zona de sant gregori i vaig anar fer una ruta per sant grau, ja és la segona vegada li començo agafar carinyo a la zona, tinc ganes els pròxim dia anar a Rocacorba desde Canet....

Total
24,5km.
1h10'

Dimarts estava a la "central" de Flor de Besalú i vaig anar pujar a fontanils fins que no vaig haver passat el pla de les Preses feia molt de vent, una vegada dins la muntanya va començar la calor

Total
17,5
1h4'

Avui tocarà rodillos ja que quan anava a sortir he vist que m'he deixat els pantalons (de fer esport)...
Doncs res tornem a treballar un xic que sinó el país s'enfonsa!!
Salut!!

Demà torno a ser Girona, algu sap si està marcada la marxa de Sant Martí vell????

Dijous
Volia anar a veure circuit Sant Martí, com no estava marcat i no portava gps, he decidit fer una volta pels voltants i pujar als Àngels..

Divendres 1 hora de rodillos...

Resum
24+17,5+32+20=94

5 comentarios:

  1. Nanu !!! no hi ha qui et pari.A aquest pas en comptes de la copa girona,tindras que corre el campionat d'Espanya, jeje.

    ResponderEliminar
  2. El campionat de refredats hauria de correr....tot i que aquesta època tindria molta competència!!!

    ResponderEliminar
  3. Aquest segur que el guanyo jo,i de carrer, jajaja.

    ResponderEliminar
  4. no esta marcada!!! però hi ha el track penjat a la seva web portalgavarres

    ResponderEliminar
  5. hola Jordi, ahir i vaig anar'hi com no tenia el gps apunt... vaig fer una ruta per celrà, Juià i desde allà vaig agafar una pista (Sant Joan de l'erm) que em va portar els Angels..

    ResponderEliminar