viernes, 3 de diciembre de 2010

Setmana 48

























Després del festival de dissabte amb els de Maià una sortida memorable.

El diumenge tenia que anar a le Boulou, però per problemes logístics no hi vaig poder anar...

M'he estat mirant els resums mensuals, que et serveixen per veure la teva regularitat dels entrenos, i degut a la falta de temps he vist que han baixat en picat els km. i m'esperen 15 dies on el temps lliure brillarà per la seva absència. A partir del 20 +/- començarem a apretar un xic més la màquina per mirar de fer un bon paper en el open btt bmw martin conessa substitueix el campionat de la selva... Es farà en el mes de febrer durant 4 caps de setmana seguits i es correrà a Lladó.

Dilluns va continuar la vagueria.

Dimarts ja em començava a pujar per les parets.... i amb un parell de sessions d'espining vaig quedar com nou.

Dimecres vaig anar anar a fer una ruta planera semblant amb la que havíem fet amb en Jaume a la setmana passada.

Dijous més descans


Divendres tenia que portar el cotxe al mecànic i he aprofitat per fer una ruta per Besalú, portava vàries opcions: desfrenada, pujar can jou per l'alzina de sant Ferriol...
La veritat m'estava fotent de fred en el primer tram, ja que no hi toca gaire el sol, quan estava a prop d'argelaguer he vist el solet que tocava en la part de sant Miquel, així que canvi de plans, de fet llegint l'altre dia el bloc d'en petitdru me'n fa entrar ganes...
Així que canvi de plans i gas perquè rodaven les 16h. He arribat a Argelaguer, a l'entrada del poble he agafat la pista secundària que porta a tortellà, d'allà he agafat la pista que porta cap a sant Miquel. Al principi no he disfrutat perquè em saltaven els pinyons, al final he trobat un pinyó que no saltava i entre dret i sentat patint un xic m'ha portat fins a dalt, m'he parat a fer unes fotos ja que tot no es resumeix en pedalar.
Per baixar he passat per can Roure, pista que porta a prop de Gircos, n 260 antiga i Besalú.



Resum:
20+34+36= 90 km.

1 comentario: