domingo, 26 de diciembre de 2010

Maià Girona II Part

És un mes de sortides molt rares, a falta de trobar una regularitat del temps lliure quan tinc un forat, que ultimament son excassos faig una tirada llarga de Km.
Com troba a faltar el cos la regularitat de sortides i els excessos d'aquestes festes!!
Al no volguer anar fer muntanya per no patir en excés he decidit arribarme a Girona en bici, ja que hi tenia el dinar de sant Esteve, la idea era anar amb la btt, compaginar pista, crtra i carrilet.
Fins a Besalú per Pista en mig del bosc, on he tingut la virtut de fotrem una remullada d'aigua glaçada que m'ha fet patir de peus tot el trajecte!!
Una vegada a Besalú, he agafat la n260 fins a Olot, amb molt de vent que et feia patir més del compte, una vegada Olot he agafat el carrilet, on hi havia un fangueix que he vist que em relentiria molt la ruta amb la seva estirada d'orelles corresponents, passat les Preses he decidit agafar la crtra, al cap d'una estoneta m'he ajuntat amb un ciclista de Sant Esteva d'en Bas (Antonio) on hem anat junts fins a Sant Feliu P. l'estona ha sigut molt agradable i ha passat més ràpida. Una vegada m'he despedit de l'Antonio aprofitant les baixades i els planer he engegat el motoret i cap a Girona i falta gent.
Aquesta tarda me l'he passat a una multidinaria Quina de Bescanó, quan m'he aixecat de la cadira després d'unes quantes hores, quin mal de potes!!

Resum:
85,50Km.
27,06 Km/h
3h 8'

2 comentarios:

  1. Continues sen un animal,qui et va parir, d'aqui a quatre dies et demanarant el "divorci", jejeje,pero sempre et podras casar amb la bici !!!

    ResponderEliminar
  2. Sempre m'han agradat més de dos potes...jejeje

    ResponderEliminar