sábado, 11 de diciembre de 2010

5 J

Després del vermut es veia tot més clar.
En quim encarant l'ultim repetxó de les antenes.

En Fàbrega cremant els últims cartutxos

Una reparació tècnica.

Avui hem fet una ruta nosé com dir-ho, de les que fan afició o les que quan arribes deses la bici en el garatge i no la toques durant uns dies...jeje

Els 3 valents erem en Fàbrega, Quim i jo.

La ruta ha sigut Maià, Falgars, Puigbalí, Lliurona, Albanyà, Lladó i Maià.
Hem sortit de Maià, amb un xic de fred, abans d'arribar a Segueró ja havia deseperagut tota, hem començat enfilarnos cap a la Mare de deu del Mont amb les seves paelles carecteristiques, jo personalment amb un mal de potes considerable. Una vegada a Falgars hem seguit pujant mes suaument fins al Soler, després ha començat un descens vertiginós on en fabrega ha acabat d'apurar la pastilla del fre de davant, ha sortit la pinça i no hem tingut més opció que treure les pastilles, ha hagut d'anar més tranquil a les baixades, pero sense cap més incidencia.

Una vegada hem empalmat amb la crtra que puja de Sant Martí Sessera, ha tornat començar la segona pujada del dia, hem passat per lliurona, on la pista es suabitza pero no para de pujar fins al trencat del Bassegoda, allà comença la llarga baixada fins Albanyà, una vegada passsat al camping d'Albanya just abans d'atrevessar al riu, hem agafat una pista que voreja uns camps, travessa dos cases i comença a pujar de mala manera fins a sobre les antenes d'Albanyà, la pista l'han deixat com nova, però de pujada no n'han tret cap...jejeje

Un cop adalt, hem seguit un trosset al camí, hi al primer trencant a ma dreta hem agafat la pista que porta a l'ermita de Cirera, allà començava un divertit descens fins al riu Manol, una vegada hem travessat al riu hem agafat una pista amb bones condicions que porta fins la crtra de la Mare de Deu del Mont un xic mes avall de Can Serra. Allà com les forces ja flequejaven hem agafat la crtra fins a Cabanelles, n 260 fins a Maià.

Quan hem arribat hem anat a fer un merescut vermut a cal flequer.

P.d. El culpable d'aquesta ruta és en Willis (biker de pagés) que m'ha fet entrar les ganes de "baixar" cap Albanya i com no donar les gràcies al parell de companys que han aguantat com uns jabatos en aquesta sortida durilla de Km, desnivell i hores!!

Resum:

68km.
4h 3'
16,79 km/h

3 comentarios:

1. Si home, ja t'espavilaras si has enganyat a un parell de companys, jaja, la pujada de les antenes ja estava arreglada l'ultima vegada que hi vaig passar,pero tal com dius no han tret ni una puta pujada, jeje.

ResponderEliminar
  2. molt xula, si senyor! i la pujada de les antenes és genial, un 10 de ruta.

3. Hola Willis, jo l'ultima vegada que havia arribat fins abaix Albanyà per les antenes, la pistava estava molt destrossada..(de fer un parell d'anys)

Si Lato és una ruta bastant xula, tot hi haver molta pista, et fa suar de valent.
    En poc temps han arreglat la pista de PuigBalí, han emporlanat la de sant Martí, arreglat la de les antenes..Per anar en bici era més divertit abans!! Pero és el que toca..