miércoles, 8 de diciembre de 2010

Maià- Girona Non stop

Ermita del Freixe
Ultima pujada del dia pis sogra aixó si amb ascensor!!

Aquest matí, he anat a fer un entreno llarg per anar recuperant bones sensacions....

La ruta era anar de Maià a Girona passant per Briof, Mieres, Sant Aniol, Les Planes i carrilet fins a Girona.

He sortit de Maià un xic tard (9.45), he arribat a Besalú a un bon ritme, hi he començat a pujar a un ritme tranquil, quan he sigut adalt he trobat un crack de Banyoles que fa carreres de muntanya (de + de 100km. amb 19.000 de desnivell...hi ha gent que està molt forta)
Hem anat una estoneta junts, ell ha tirat cap a coll de Guixeres i jo cap sant Miquel, aquest tros ha sigut el pitor amb molt de vent lateral...

Una vegada a Mieres he vist un motars a can Met els hi demanat el camí de Sant Aniol i cap amunt algún trosset de vent, però una vegada a dins al bosc ja s'ha acabat el vent, la pujada no és molt forta pero amb el km. que portava a les cames és començaven a notar, una vegada adalt dos trencants, esquerra i dreta 50% jeje he agafat el dolent fins que he arribat a una bonica ermita Sta. Maria del Freixe mitja volta i cap a l'altre que ha sigut pujant durant un bon tros amb molta gravilla on es feia dificil el pedelar un cop adalt baixada trepidant fins al pont del Llemana on he agafat carreta asfaltada fins les Planes uns 10 km. on trobes un petit port que aquestes altures semblava el tourmalet jejeje...

Una vegada a les Planes carrilet fins a Girona.
Content pel ritme mantingut durant tota la ruta.

Demà tindré que trobar una horeta per estirar les cames ja que les tinc com pedres!!

Resum:

91,5 km.
4h 35'
19,68km/h

6 comentarios:

1. Nen,no paras,jo tambe ho havia fet fa anys(quan era mes jove, jeje),pero a l'arribar a Les Planes vaig tirar amunt cap a Olot,i baixar per carretera cap a Besalu,la veritat es que recordo que s'em va fer molt llarg !!!

ResponderEliminar
  2. Marc ets una màquina, em sembla que hauré de canviar de company de pedal perquè fas mitja por. Per cert, molt maca la ruta que has fet.

3. Ja veus Wilis es fa un xic llarga, tu que ets un gps en dos potes..jeje Quan vaig ser a dalt i ja veia Sant Aniol sobre el meu cap surt una pista corriol a ma dreta que posa parc volcànic, que baixa cap a font pobre, l'has feta mai ??

Jaume escriure rutes en un blog és fàcil, tampoc tinc testimonis...jejeje Percert disabte al matí sortim amb els de Maià, si et vols apuntar, ja ho saps..

ResponderEliminar
  4. Marc,si que hi va,passa primer per dins el bosc,despres passa per la carena,es una mica perdedor en algun punt,pero si portes el mapa es força logic,arriba un punt que estas a la carretera de Mas Ventos(emporlanada),i una mica despres ja trobs el trencant de Fontpobre,i pots baixar cap a Santa Pau,o cap a Can Xel,una ruta molt guapa.

5. Ei tiu para que et cremaràs, penso que haurien de fer més sortides típus: Besalú - Mieres + esmorzar per recuperar, jeje. Salut

6. algun dia willis l'aniré a provar...

Si quim l'esmorzar va està molt bé...jeje
    En la varietat està al gust!!!