miércoles, 27 de octubre de 2010

Maià-Olot

Aquesta tarda he anat a fer un xic de carretera, aprofitant el sol i la falta de vent, podé va molt bé per entrenar la carretera pero a mi em cansa molt!! De totes maneres a l'estiu que haviem sortit amb colla es feia molt més divertit...
He pujat fins a Olot a bon ritme (54') i he baixat amb (55') hi ha alguna cosa que no em cuadra però son el temps....

Resum:
55 km
1h 49'
30,27 km/h

55+4=59

La setmana passada un dia que anava just de temps, vaig decidir pararme a Olot a "l'antic Macdonalds", agafar un entrepà ja que tenen servei per agafaro sense baixar del cotxe...
Tinc que a dir que hi havia anat algun dia a menjar menú hi la relació calitat preu era correcta, a més tenen zona wifi...
Doncs res m'aten una noia, i em comenta que no fan entrepans que si vull una torrada, li dic que ok, agafo una torrada amb beicon i formatge, em diu si vull ceba?? sort que li vaig dir que no..
Tampoc vaig agafar cap beguda, ni postres ni café...
Ja sé que no serveix de res queixarse però almenys em quedo a gust!!!

Al veure la caixa em vaig pensar que em posaria les botes...jeje
Quan l'obro veig que només hi ha una torrada, no passaria res sino
fos pel preu que havia pagat...

Cobrar 6,25 € per una torrada ho trobo excessiu, sort que la gent
posa els preus mes ajustats per la crisis....


2 comentarios:

  1. jo treballo a Olot i l'any passat em vaig fer un fart d'anar de Besalú a Olot en bici (mtb amb rodes primes)i em feia exactament la mateixa pregunta, només rebaixava 5 minuts a la tornada...????

    ResponderEliminar
  2. I al sortir de Maià encara s'accentua més, ja que l'ultim tros besalú-Maià és de pujada.
    També potser que em gasti tota la pòlvora de pujada...jejeje

    ResponderEliminar