martes, 19 de octubre de 2010

Fontanils

Mare de deu del mont al fons
Els Pirineus ja comencen estar nevats.

Casa que he trobat quan he arribat adalt, nosé si es fontanils??


Les Preses al fons amb Xenacs a sobre.

Olot al fons


La setmana passada, flor de besalú va estranar unes oficines a les Preses...Hi em toca anar-hi casi a diari, els dies que em tingui que quedar a la tarda ja tinc muntanyes per anar investigant...
Avui era el primer dia que he pujat la bici, he dinat de fiambrera i cap a les 14.40 ja era sobre la bici aixó si butit com un galapat..jeje
Tenia ganes d'anar a fer una pujada criminal que surt d'una esglesia desde l'esplenada les Preses, que vaig fer per l'artec de l'any passat i que baixava per un corriol fins a la Pinya...
Total que m'he liat per crtra secundaries pel Mallol, i barris petits que hi ha escampats...al final he anat a sortir a Puigpardines, he agafat un corriol de 200m que sortia de darrera l'esglesia, he anat a petar a una pista que semblava que pujava fort, i com anava justet de temps amunt algun lloc sortirem, al haver dembulat uns 8 km. per les crtres. secundaries tenia les cames apunt d'apretar...
Al començament pista molt trencada, amb rampes considerables (sense ser les de l'artec)després se suavitzava un xic però sense cap descans..
Al final he arribat adalt un pla que hi havia una casa amb ruines, amb molt bones vistes...
4 fotos i cap a currar un xic..
Quan baixava m'he trobat un biker, el pobte pujava ofegat i no s'amacudeix res mes que pararlo i demanarli on carai erem...Gràcies per l'informació i per parar enmig d'una pujada cabrona!!
Resum:
22,9 km.
1h 19'
17,30 km/h

No hay comentarios:

Publicar un comentario