sábado, 8 de enero de 2011

Sumant quilòmetres

Ahir amb en Raúl vam agafar la btt per anar a disfrutar un xic pel corriols de la desfrenada, estaben perfecte, llàstima dels pins que han tallat per fer la línia de llum, ja tocaria que els treguessin.
Una vegada tocava pujar cap a l'antena en Raúl em va deixar sol "ante el peligru", al anar xic cansat d'aquest dies m'ho vaig agafar en calma i vaig disfrutar de les pujades.
Arribant vaig anar a passejar els gossos, pels corriols de Puig de Benet, em va anar bé per relaxar un xic les cames.

Avui sant tornem'hi, aprofitant que en Jaume i en Fàbrega feia dies que estaven de vacances de bici, hem fet una sortideta a bon ritme en teoria planera, però a la pràctica un trenca-cames.
Hem sortit de Besalú, a Cabanelles hem trencat cap a LLadó, Navata, Crtra vella d'Ordis, Creixell, Garrigàs, Vilaur, Bàscara, Esponellà, Pla de martís, Serinya i Besalú.
La veritat anar amb colla la crtra es fa molt més agradable, quan estàs un xic ofegat agafes alguna roda i a descansa una estoneta, anat molt bé ja que teniem un ritme molt semblant els tres, haurem de tornar a repetir ben aviat.
Proposo, Besalú-Olot-Girona-Besalú, passarem la barrera psicològica dels 100??? (Unes 4 horetes)

Resum
38+65

2 comentarios:

  1. Quan estigui recuperat i amb un xic més de forma podrem fer la volta que proposes, però em sembla que jo trigaré dies a estar al 100% ja que el genoll encara em fot mal. Avui he apretat massa.

    ResponderEliminar
  2. Hola Jaume, noi em sap greu que el genoll encara et fagi mal.
    Si avui no estaves en forma, ja ens podem preparar quan hi estiguis!!
    Ens veiem!!

    ResponderEliminar