martes, 18 de enero de 2011

Haurem de ser més fins!!

Ahir em vaig donar un dia de descans de bicicleta, per recuperar un xic de forces, l'intenció d'avui era anar fer la Montcal Bike per veure si ja hem millora't un xic al nivell, però a mig recorregut una petita averia tècnica, la idea era fer-la a ritme però sense exprimirme al màxim per guardar forces per altres dies, pero quan comences entrar pels corriols et vas animant i acabes anant gas a fondo, doncs res quan estava entran a Puig de Benet s'ha m'han enganxat uns arços a la roda de darrera i m'han trencat un raid, he parat he desfet l'embòlic com he pogut, encara amb les pulsacions altes l'inteció era seguir, pero com només era un test al cap de poc ho he deixat estar ja que em faltava alguna zona de rocs i m'ha fet por aixafar algún raid més ja que la roda tenia un xic de moviment.

La setmana passada vaig volguer anar fer la desfrenada començant desde Maià, quan passava per sota el passallís de la confiança amb un canto de porlant "llantasso" i adeu tubeless ni espumes ni res, com soc molt confiat, sense mòvil, sense cap camera...caminada fins a Besalú i trucar el cotxe d'assistencia.

Hem sortiran cars aquests tests!! Hauré d'entrenar més en carretera, surt més ecònomic!!

2 comentarios:

  1. Aviat farà 2 anys que tinc la de carretera, i de moments només he tingut que posar un parxe per rebenton i canviar pastilles de darrera. La veritat és que tampoc faig el kilometres que fas tú, però comparat amb les btt gasto 0.

    ResponderEliminar
  2. La veritat lo que disfruto amb btt no té punt de comperació amb la de crtra...
    Però al manteniment és molt superior, rodes, pastilles frenos, sincronitzar canvi...etc
    Que hi farem és el nostre vici!!

    ResponderEliminar