domingo, 16 de enero de 2011

Setmeneta d'entrenos

Aquesta setmana he començat apretar un xic la màquinaria, aprofitant el bon temps quan tenia una estoneta sortia a pedelar un xic, fent sortides sempre per sota de les dos hores i amb un ritme controlat lo qual m'ha permés no tenir les cames carregades cap dia.
Com la setmana quevé no tindré gaire temps lliure, el dia que pugui aniré a fer algun test de la montcalbike o la desfrenada per veure com anem de forma!!
Ahhh lo que també tindré que millorar serà baixar els tiberis de les festes passades, ja que avui m'he pesat i la bàscula marcava un parell de quilets de més...jeje i aixó a les pujades es nota!!
Avegades tenim tentació de gastarnos pasta llarga amb una bici ben lleugera i podé surt més acompte tenir un pes correcte!! (l'avantatge és que les bicis no s'engreixen)

2 comentarios:

  1. Hola Marc, així m' agrada que no paris de rodar. Jo en tinc per dies, el maleït genoll encara em fa dolor. Paciència. Cuida't i salut.

    ResponderEliminar