domingo, 26 de septiembre de 2010

Ruta 27 de Lladó

Fàbrega dintre St. Miquel de Cirera
Vistes desde l'Estela (he tingut problems amb la camara/mvl)

Avui he vist que els anys no perdonen, ahir vam anar a la festa major a Besalú entre una cosa i un altre em vaig posar a les 5.00 el llit.

El despertador a sonat a les 8.00, que dur!! Ha sigut la pujada mes forta del dia...

Havia quedat amb en Fàbrega per anar a fer una ruta negra de Lladó, hem carregat les bicis a la furgo i a les 9.00 ja estavem apunt per començar...Comences pujant, baixes fins atrevessar un riu, i comença les pujades de totes maneres no hi ha cap rampa exagerada, es pot pujar a bon ritme, aixó si hi ha un xic de pedra suelta.. Hem atrevassat la masia de l'Estela, l'esglesia de l'estela (un lloc recomenble per paisatge i iglesia) hem seguit punjant un xic més, despres la pista era mes bona i tenia baixades fins arribar el coll de mas Vinyes, allà misteriosament han deseperagut les plaques (lo fort es que feia 15 dies que l'havien tornat a marcar, prefereixo no comentar res més sobre el cabró o na que li agrada treure plaques) hem deixat la pista que ens porta a Albanyà (per l'antena) hi hem agafat la pista que porta a sant Miquel de Cirera (si no us voleu equivocar fins a sant Miquel de Cirera, heu d'anar agafant la pista de l'equerra) abans d'arribar a sant Miquel han tornat apareixer les plaques i cap a Lladó..

És una ruta per fer en un parell d'horetes..

Disabte:

M'he comprat un rodillos per l'hivern, els vaig provar, però com l'aire lliure no hi ha res jejeje

Dijous

Doble sessió una ruta de crtra de 40 km. (gràcies que en Ramon m'ha deixat la colnago de crtra durant una temporada, ell ara té feina anar darrera els senglars!!)