lunes, 20 de septiembre de 2010

alguna sortideta més...


Vistes de la Mare de deu del mont abans d'arribar a la Trilla.

Abans d'arribar a fontanils, quan fas el tom a la muntanya
hi ha aquest pobre arbre que es menja tot el vent...jo li dic l'abre del vent.

L'arbre del vent desde lluny

Pujades i més pujades


Vistes quan fas el tom a la muntanya, val la pena pararse un minutet


Amb en Quim no perdonem ni els tudons!!










Dilluns:
Per recuperar costums d'hivern he tornat a fer spining a triops.


Diumenge:
Vaig a anar fer un test, per una sortida que tinc ganes de fer un dia amb els colegues...
La tinc pensada com una ruta circular sortida i arribada a sant Llorenç.

Primera part 5 km. de planer per escalfar, seguidament 12 km. brutals fins al fau, amb un
treking de 300 m. matador.

Segona part baixada trepidant fins Maçanet.

Tercera part baixada per una pista espectacular amb molta sorra, fins a sant Llorenç tot i que hi ha algun tram de pujada.

Resum 47 km.

Disabte
Sortida de 25 km. amb en Quim per corriols de Maià, bastant fang.

Divendres
Em plena pluja, no em vaig poguer aguantar, i és que l'aigua m'encanta. Aixó si vaig quedar moll i enfangat com un ànec.

Dijous
Spining al pavelló de Besalú, quin luxe de preu!!
Resum:
20+47+25+20+20

No hay comentarios:

Publicar un comentario