domingo, 5 de septiembre de 2010

carretera + btt

Dijous tenia sopar a casa els sogres i no em quedava temps per anar amb bici. Aixis que soloció, anar cap a Girona amb bici, amb petita volta cap Camós, Palol.
El sopar vaig recuperar les calòries perdudes.

Divendres descans.

Disabte matí vam anar amb en Raúl a fer la desfrenada, va anar molt bé li feia un xic de guia en els corriols, ensenyantli els llocs de pas, i el que sol passar en aquest casos, em vaig fotre una nata...jeje aixó si sense conseqüencies, va ser en la trialera de la tribana, nosé perque pero la roda de darrera em va passar per davant.

Diumenge com sempre que estic a Tapis vaig a fer un circuit que m'encanta, es basa de corriols de baixada el principi direcció a Maçanet i una pujada brutal al Fau.
Al Fau és un racó perdut que un dia organitzaré una sortida, per donarlo a coneixer amb els companys de la garrotxa!!

Demà més!!!

Resum

38+36+25

No hay comentarios:

Publicar un comentario