martes, 15 de junio de 2010

dimarts 16 de juny

La idea era sortir de tranqui, i aixis ho he fet, passa que vas mirant el contakilometres, et vas animant, un xic més....
I lo que tenia que ser una simple estirada de cames, al final semblava una contrarellotge, al final he aguantat el 22km/h de mitja, pero la tornada dels avions cap a Maià la he suat molt!!!

Demà ja m'enrecordaré, dels excessos, demà amb Fàbrega, Quim, Raúl i els de Serinyà, ha fer l`últim test de 42 km. de la Montcal Bike.
En teoria és de tranquis....jeje

Resum:
32,5km.
22,08 km/h
1h 27'

2 comentarios:

  1. hola marc..quina casualitat, que tal veig que ara et dedica a bici..yo fa uns mesos que tambe faig me bici que corre, es mes entretingut pero ara comença les curses de muntanya i tornare a començar a corre..a veure si coincidint, en marceli vol fer la triatlo popular de banyoles al juliol, a veure si t, apuntes...
    salutacions

    ResponderEliminar
  2. Eiii Miguel, em sembla que no m'hi veureu a la triatló, ara em sento bastant bé fisicament, fent bici i tinc ganes de començar a provar alguna cursa...em vull centrar en la btt, algun dia pel migdia podem quedar per sortir per girona...
    Cuidat!!!

    ResponderEliminar