miércoles, 23 de junio de 2010

Bateig de carretera.

Avui, he fet el bateig amb una bici de carretera, com jo sempre dic que no m'agrada la carretera, un company que s'en va de vacances, m'ha portat la seva bici, percert una preciositat de carbó, specialized...Merci Romà!!I quan va marxar, em va dir que no opinaria al mateix dintre uns dies, la putada és que si m'agrada, he començat amb una bici bona, i al estar arreglant una casa, el presupost per bici, es 0...
Doncs resumint, avui despres d'un plat d'arrós, sense temps ni de café, a les 15h.amb un pet de sol cap a pedelar...
Hem sortit amb en Fàbrega, desde la Torre, hem començat pujant a Beuda, quan hem arribat a la cantera, ja ho havia pait tot, hem pujat a gas a fondo, sort que no portava pulsometre...
Hem baixat, cap a Besalú, argelaguer, Tortellà, Montagut, Castellfollit, Sant Joan, La canya, Olot, I cap a Maià, amb sprint final fins a la piscina, a fer una cervezeta.

Resum
62,30 km.
27,3 Km/h
2h 17'

1 comentario:

  1. Cullons ,aquests de Maia al final aureu de comprar una moto , es que no pareu !!!

    ResponderEliminar