domingo, 28 de octubre de 2012

Copa Gironina Castell dAro

sortida





Avui ja encarabem la recta final de la copa gironina, i ens esperava un circuit 5 estrelles, al meu gust el millor d'aquesta edició.. dur i amb corriols per disfrutar.
La sortida s'ha fet amb 15 minuts de retràs, no sé exactament perquè, pero fotia una fred, jo anava màniga i pantalon curt...
ja de sortida enfilem per una forta pujada de asfalt, on els primers espases han obert gas, a mi suposo que per la fred amb feia mal el pit, i he decidit pujar a ritme, deseguida he vist que en Toni (amatstrong) obria gas      
i no m'he vist en forces per respondre l'atac...i l'he anat veient una distància recuperable, una vegada hem arribat el golf me ajuntat amb un grupet de 4 on el fort vent apretava. Abans d'entrar en el primer corriol he pogut apretar un xic, per assegurarme el corriol nèt dintre el corriol m'he abraçat amb una alzina que estava en mig de la meva traçada.
Després baixabem per una pista rapidíssima, on he disfrutat mol ja que les curves es podien agafar a gran velocitat, una vegada arribem al fons del reg, cap amunt que fa pujada, havia obert un petit forat de 30 m. amb en Toni , que anat llimant durant el curs de la pujada, just arribant el golf hem arribat junts, i començabem primer la baixada llarga del dia, primer per pista i després per corriol ratoner i divertit, allà he pogut obrir forat que m'ha permés fer la cursa amb un xic de tranquilitat. la 3 pujada del dia era molt dura, amb un parell de trams de molinet, última part de la cursa, era planejar, corriol tècnic, pista i quan estava apunt d'arribar a l'última baixada del dia, en un repotxó de 15m. he trencat la cadena, he fet l'ultima baixada pel mig de les llosses sense tracció, l'ultima pujadeta corrent, i encarant la meta com si anés amb patinet...per sort no m'ha passat ningú...
Al final 1er d'esplai i a falta de la classificació final un bon resultat de la general.

P.d. Fotos Albert donate i Agus Jaime

No hay comentarios:

Publicar un comentario