lunes, 22 de octubre de 2012

Copa Gironina Amer 2012


Arribant a meta molt content per dins

                             Acabava de coronar la pujada de 14km. i començava a respirar un xic tranquil

En Joan Gutierrez i la seva roda amb van ajudar a planejar.


Serà díficil que oblidi d'Amer 2012, la cosa ja va començar malament escalfant vaig veure que la pinyonada saltava sobretot amb els pinyons grossos, nerviós ja que faltava poc per començar i per por de fer alguna destrossa no vaig volguer manipular més i que sortís lo que déu vulgui.

La tàctica era fer una carrera fina i jugar poc amb els canvis, cosa que no cumpleixo ni els primers 50m, tenia de sortida una pujada de 300 m. i entravem a un corriol. En Xavi Vilagran, m'havia avisat que entrés a davant ja que amb una caiguda podia quedar tallat, ja que el terreny estava malament. Donen la sortida, els cadets surten a 100, fem la primera curva i sortim vius del núbol d'aigua, comença la rampa tot controlat els 4 esplai que acabariem a davant anem junts, en Jordi marca un ritme fort i els altres estem quiets, les cames fan mal, la cadena salta d'un pinyó a l'altre, pero 50 metres abans del corriol, decideixo canviar de ritme i provar d'entrar a davant del grupet, la jugada surt mig bé, entro a davant però amb les pulsacions altissimes.
Faig el corriol de baixada, i encara no estic recuperat de l'esforç, entrem en un tram del carril bici, quan m'agafa un m50 li demano que no agafi roda, que es posi davant que no porto ritme.
Massa tard arriben Edgar i en Toni que no el conec ja que és la segona cursa, que corro amb ell, dessiguida en Toni fa canvi de ritme, i amb penes i treball li agafo la roda i l'Edgar la meva.
Quan comencem la pujada, vaig el principi patint moltissim, però quan comença el fang i les llosses amb permet recuperar un xic, en Toni entre els doblats de la llarga i el fang se li escapa un peu, aprofitant que ja havia recuperat la respiració decideixo provar, la cadena salta molt pero m`hi acostumo com si portés música (les cames i els cuadriceps tant saltar de marxes no estant contentes) al mig de la pujada llarga hi ha un petit tros tècnic de baixada que aprofito per avançar algún participant.
Apartir d'aquest descanç la pujada cap a l'infern, s'hem farà insoportable amb lo que disfruto jo amb les pujades aquesta no tardarà en tornarme a veure, vull una revanxa!! El martiri del canvi saltant se li suma un problema pitjor, el plat petit amb xupa la cadena, començo a baixar alguna vegada de la bici, reculo biela i tornemi, aixis una infinitat de vegades, fins que el final que decideixo que a peu tardaré al mateix, faig els 2 ultims quilometres i veig masters 50, cadets que van passant, l'unic objectiu és arribar adalt i baixar a totes, per sort com la pujada és dura i lenta, plena d'argila, puc arribar adalt primer d'esplai, aquí m'ajunto amb en Joan gutierrez que hem fet un bon tros de pujada junts, jo caminant i ell fent trial pel mig del fang i lloses.
Planejem un rato(dic planejar perquè no hi ha fang), inclús allà m'adono que no puc posar plat petit, tocarà ferho amb plat gros, atrancat com un que jo conec...finalment després de 14 km. d'infern arribem a la baixada, i veient els nubols allà mateix, serà una baixada a "tumba abierta", amb el fart de caminar que m'he fet amb dona igual, vull anar un rato sobre la bici, la baixada és molt vertiginosa, amb fang i regueres d'aigua.

Amb deixo anar i gaudeixo del descens, de les pedres, de les marxades de la bici i de lo bé que baixen les 29".
Quan arribem aprop d'Amer, baixem per un corriol tècnic de fang, arrels i algún escaló, aprofito per avançar algún biker M50, quan arribo el carrilet a l'entrada d'Amer començo a esprintar sense cap sentit, és la ràbia, l'alegria d'haver pogut acabar una carrera, en que algún moment volia abandonar i per premi final haver pogut tornar repetir victoria d'Esplai, amb va donar forces un blog que vaig llegir l'altre dia http://mercepetit.blogspot.com.es/, quan parlava de la cursa dels soplao, que els últims 50 km. va plorar, i jo amb queixo per 22?? també deia que la ment ajuda a pedelar... llàstima que no repara problemes mecànics.


 1     380 OLIVET,Marc          ESPLA  PEDAL MAIÀ. CLUB CICLISTA  01:41:52          min.
2     387 ANDRES,Edgar         ESPLA  AE. MATXACUCA              01:45:20     3:28 min.
3     381 AYATS,Jordi          ESPLA  GIRORACING. CLUB CICLISTA  01:47:58     6:06 min.



No hay comentarios:

Publicar un comentario