jueves, 27 de octubre de 2011

Copa Gironina Sant Martí Vell

Fotos de Bautista pare, gràcies!!!

                                       Quim i Fàbrega, tu per l'esquerra i jo per la dreta...Gasss!!
                                  Jordi Rovira seguit de l'Angel
                                                 Patint un xic
             Quina calor!!! Fins que vaig veure que portava el buf que havia agafat per escalfar
                                                  Petadissim!!!
                                                Jordi amb els bicis esteve a l'esquena...jeje

Que puc explicar, que no soni excusa??? Carrera ideal per les meves condicions, dura i poc tècnica, pero noi hi ha dies que no tens gas i diumenge ni gas, ni cames, pàjara mental....etc...
Escalfant amb Xavi,  no vaig tenir gens de bones sensacions, aixis que vaig fer un sortida horrorosa, confiat a guanyar posicions a la pujada, no em vaig posar nerviós....peron en cap moment vaig tenir bones sensacions, per tant era un dia de salvar els mobles com es pugui, molta estona rodant sol, no vaig agafar ritme, les ultimes pujades em semblaven ports d'alta muntanya.... Tota la cursa vaig haver d'anar amb el plat mitjà ja que s'em va desfilar el cable del desviador, i no tenia força per entrar plat gros, a poc de l'arribada em va atrapar l'albert busquets amb una 29" i jo sense plat missió imposible, canvia de ritme de l'Albert i em vaig quedar clavat veient com s'escapava...
Doncs res, seguir entrenant i esperar guanyar alguna posició a Platja d'Aro i sinó no passa res a disfrutar de la bici que és el que es tracta!!!

3 comentarios:

  1. Cullons com hi aneu,cualsevol s'atreveix a fotres aqui al mig !!!

    ResponderEliminar
  2. Va Marc anims!!! un dia millor l'altre pitjor, pero el més important el que dius al final de tot: a disfrutar de la bici que és el que es tracta!!!

    Fins diumenge!

    ResponderEliminar
  3. Merci Marc, ahir vam anar fer el circuit,ens va caure el diluvi universal els camins semblaven rieres, tot i aixis vam disfrutar molt!1
    Willis les fotos enganyen molt...jejeje

    ResponderEliminar