miércoles, 2 de noviembre de 2011

Copa gironina Castell d'aro






Diumenge a Castell d'Aro ens vam trobar un circuit genial, tenia de tot pujades fortes corriols llargs, aigua fang...
La cursa pel que fa a mi, la sortida fatal com sempre la gent surt a 100 i em costa 5 minutets a que el cos s'activi, després perfecte, a final de la primera pujada tenia a la vista el 2, 3 i 4 d'esplai, en el tros de planeig em vaig palancar un xic massa, tot i que em van avançar un parell de bikers que si els hi hagués agafat roda m'aguessin acostat en el grupet de davant, pero es que anava molt comode en el meu ritme...jejeje
Després en el golf el primer corriol un xic d'envús, suposo com casi totom, abans de començar el descens llarg del dia, en l'ultim repetxó vaig poguer passar 2 bikers per tenir neta la baixada, la vaig tenir neta fins poc abans d'entrada del corriol, on vaig tenir un company que portava un pèl menys de gas, adelantar imposible i apartarse complicat...vaig decidir guardar forces, pero amb tant de relaxament vaig patir dos caigudes tontes seguides, per la falta de concentració...

La segona pujada la vaig a fer a ritme suportable, i quan vaig ser el cim la sorpresa es que havien suprimit el corriol de descens que porta fins a Castell d'Aro, llàstima perquè el coneixia la gent li hagués encantat, amb un company que ni ell ni jo som bons baixant l'haviem fet el disabte i no comportava cap problema encara que fos moll...però suposo que l'organització va volguer evitar riscos!!!
Vam baixar per la pista a tot gas, quan vaig ser abaix em vaig equivocar en un cruce, vaig volguer recular depressar, la cadena em va saltar i va quedar en forma un vuit, al faltar 700 metres la millor opció va ser correr, una pujadeta de 200m. em va fer treure el fetge, sort que després empalmavem un corriolet, el no portar tracció es feia raro, de totes maneres per la classificació no vaig perdre cap posició, em van avançar un parell de bikers pero no eran Esplais.

Desde d'aquí vull animar a la gent que s'apunti a les copes gironines restants, la categoria d'esplais es apte per totom que sorti de forma evitual, la relació amb la resta d'esplais excelent, quan acabem sempre la fem petar, per mi aixó es lo maco de l'esport, quan correm tonto l'ultim però desprès el bon ambient no falti!!!!

Aviam si quan acabem el campionat, trobem un dia i fem sortideta mes dinar amb tots el esplais!!!

1 comentario:

  1. Bon campionat!!!, l any que segur que miloraras, per cert gracies per el toc amb el tma de les dates del open bmw 2012.
    Bones festes

    ResponderEliminar