jueves, 13 de octubre de 2011

copa Gironina l'estartit + Marxa Porqueres


Diumenge passat vaig anar correr la copa Gironina de l'Estartit, vaig anar'hi amb moltes ganes després dels 2 podis (3er) en les proves anteriors, al meu gust una sortida amb 200 m. de pujada vam empalmar una serie de corriols molt xulos pero els vam tenir que fer en fila india. Amb la sequetat del terreny i la fluixa senyalització va fer que molta gent és perdés més d'una vegada i desvirtua un xic la classificació final
Jo al final vaig fer 8 llàstima del resultat i la senyalització ja que el circuit era molt xulo i ratoner.

Dimecres amb en Quim i en Fàbrega varem anar fer la marxa de Porqueres, allà ens vam trobar un pilot de desfrenats, en Pujiula es afegir en el trio i vam fer tota la marxa junts, llàtima d'alguna punxada que va servir per agafar aire, el circuit molta pista i algún corriol molt xulo, molts controls i tot molt ben organitzat, Felicitats a la gent de Porqueres!!!


P.d. No és una crítica els caçadors, pero si els individus que feien parada del senglar en una pista on hi passaven 200 bicicletes, es tenir molt poques llums!! I fotre un tiru en plena marxa i matar un senglar, que em perdoni pero és un inconscient, ja que una bala rebotida podia fer una desgràcia!!! Per més que hi he donat voltes no ho puc entendre!!!

                                      Espero que els senglars de porqueres no tinguin tanta mala llet...

No hay comentarios:

Publicar un comentario