martes, 6 de septiembre de 2011

Copa gironina 2011 Bescanó

http://www.ciclisme.cat/clasificaciones/Classificacio_Volta_Curta_6.pdf
1 José Cobos 2 David Garcia 3 Marc Olivet (Cansat d'esperar al cap de 3 hores vaig marxar)


Fondo esquerra poc desprès de la sortida

Diumenge arribava a Bescanó molt nerviós, ja que era la primera prova de competició que feia, tot i que ser consient, que la categoria esplai és la més fluixa, estic molt content pel resultat de diumenge 3 en Esplai i 16 general curta...
El resum de la cursa, sortida per oblidar vaig volguer sortir tranquil per no anar ofegat del principi, em vaig girar i no tenia ningú a darrera i els de davant a l'horitzó...jeje  
Tota la cursa va ser anar passant gent, tant pujant com baixant, lo més maco de la cursa va ser el "duel" amb en Marc Sanchez que em va portar molta estona amb la soga coll,  en l'ultima pujada vaig poguer treurali uns metres i vaig poguer entrar en l'ultim corriol amb dos corredors colocats entre ell i jo, lo millor, l'abraçada final amb en Marc desprès de tant esforç!!! 
Doncs res a entrenar molt a veure si ben aviat podem repetir un podi.



4 comentarios:

  1. Felicitats nano, ets un monstre de la bici, je je. A veure si ens veiem el Diumenge per la Desfrenada. Estaré d'avituallament a la Zona de Can Jou. Salut i endavant.

    ResponderEliminar
  2. enorabona !
    faràs primer a la Desfrenada com l'any passat... segur que sí ! vas com un tiro!
    per cert, si no has fet la llarga ja anirem a fer-la, crec que t'agradarà

    ResponderEliminar
  3. Si si, em vas fer patir el que no està escrit!! Ni t´ho imagines!!
    Va ser una cursa de les que fan afició eh! I espera que en queden 9 més.
    En fi, felicitats pel podi i espero que a Salt repetim una cursa semblant!!

    Cuida't Marc!!! i entrena!

    ResponderEliminar
  4. Merci Quim!! No ens veurem diumenge ja que faré la curta..

    Uiii Lato hi ha gent que pedala molt fort, diumenge gas i que surti el que surti..

    Moltes gràcies Marc!!! No saps les vegades que em va passar pel cap, que s'escapi d'una vegada i ho acabem d'una vegada..jeje Ens veiem a Salt!!

    ResponderEliminar