lunes, 7 de febrero de 2011

Feina els mecànics!!



Seguint la tònica dels últims dies, vaig una mica saturat de feina, ens estem arreglant la casa i el tems Lliure és molt escàs, però que hi farem és "lo que hay".

De dilluns a dijous passat 0 km. de bici... divendres vaig sorti a fer una ruta heaby de btt per la tarda i baixant per un corriol no apte per pells fines i depilades, vaig trencar el canvi de darrera (xtr), no portava tronxo cadenes per escorçar cadena i poguer arribar a pinyó fixe, aixis que vaig optar per intentar adreçar el canvi, amb la por que s'hem quedés els dits, la putada era que eren les 17.30 estava en un clot perdut entre Lladó i Maià..ho vaig vaig adreçar com vaig poguer, pero veia una esquerda que el primer cop, o cop de pedal brusc petaria...

Vaig arribar sobre les 18.00 per la carretera que va de Vilademires cap a Segueró (crtra del capellà) vaig pujar assentedet amb el molinet fins adalt esperant el catacrack final... eureka he arribat adalt, al camí més curt cap a Maià es baixar per la Creu, per la baixada dels rocs... 200m. i catacrak, tot trencat... decididament és una ruïna la btt!!!

Vaig lligar la cadena en el seient, a les baixades cap problema i en els planers vaig arribar estil patinet, un peu en la cala i l'altre agafant enbrenzida en el terra..jeje (de tant en tant canviant de peu ja que és carregava molt el quadricep)


Disabte i diumenge, vam estar liats amb els de Maià buscant una ruta de Maià a Lladó...


Jo vaig fer un mixt de la meva bici amb una doble que té la Fàtima, per poguer sortir amb unes minimes condicions, vaig disfrutar de la doble baixant però en Pista i en pujada vaig trobar a faltar la meva bici... Nosé si es psicològic, pero al canviar de bici em canso el doble, la postura no és la mateixa i acabo estallat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario