domingo, 27 de febrero de 2011

Marxa Santa Pau











Avui he fet la primera marxa de l'any, nosé com definirla perquè he tingut un xic de tot, però el més important és que m'ho he passat molt bé!!

He sortit a 3 o 4 fila, la gent s'ho ha agafat en calma i m'ha anat bé per contactar amb el grup capdavanter eren uns 8 o 10 bikers, m'he posat allà al mig a la espectativa, fins que un cicliste de serinya ha arrancat juntament amb un parell de bikers més, he perdut el contaquilòmetres al principi i m'he quedat sense cap referència, sort que portava el pulsometre per anar controlant el motor.

He fet els 30km. primers amb el presi de Serinyà (Joan) m'ha anat molt bé tenir una ref. em servia de guia en els corriols i en pujades agafa el ritme jo hem avançat algún biker més calculo que deviem anar pel 5 o 6 lloc ja que teniem en "superman" a darrera i ha fet 5 final.

El ritme era alegre sense anar a matar i no he patit en cap moment fins que el km. 3o+- he notat que la roda de davant em perdia, esperant que es tapés amb el liquid fins que en una trialera m'ha començat a marxar de davant, he hagut de parar arreglar el reventón hi em deuen haver passat un parell de bikers. M'he quedat sense cap cartutxo de espuma.

Deseguida he intentat tornar agafar el ritme però m'ha costat un xic.

Abans de començar l'ultima pujada llarga del dia venia en Cesc dels desfrenats, ens hem ajuntat hi hem fet l'ultima pujada del dia junts, anat bé ja que hem pogut atrapar un biker i despenjarlo uns metres. Quan hem arribat adalt en Cesc s'ha parat a fer un glop, jo concient que venia la part que més pateixo (trialera bastant tècnica), he anat tirant ni a mitja trialera ha passat en cesc un crack baixant per aquest terreny. Jo l'he feta com he pogut una vegada abaix he començat a tenir rampes a les cames, a les dos a les vegades quin mal!!! Quan faltaven uns 3km. he vist un filferro en el camí hi he rajat roda de darrera, aixis que tocarà patejar, 10 minutets de caminar fins que he trobat un noi amb un patrol que m'ha fet el favor de portarme fins el camp de fútbol.

On m'esparaven, els companys de pedal Maià que em pensava que feien la llarga, hi han fet la curta per varis problemes mecànics, presi ha trencat la cadena, Fàbrega ha trencat buje de la roda de darrera, Jordi no ho sé, Prujà i Quim s'han solidaritzat amb els companys!!

Resum de la marxa: M'ho passat molt bé, però he quedat un xic desfet suposo que a la pròxima no ha apereixarant les rampes, quan jugava a futbol els primers partits quedava enrampat després a mesura que va passant la temporada, al agafar la forma desepereixant.

P.d. Avui hi havia un crack, que no passava desepercebut per ningú, anava amb una niner de plat i pinyó fixe, vestit de superman amb capa inclosa el fiera a fet 5 es tenen que tenir molt grossos, per pujar aquells rampots amb plat i pinyó fixe!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario