domingo, 22 de agosto de 2010

varies sortides

Dijous:




Tenia que anar el mecànic a figueres, per problemes diversos de la bici, hi vaig baixari en bici tot i els avisos meteorològics. I com no tornant em va agafar un ruixat de collons!! Trons, llams, vent...tot xop vaig arribar a Navata, un café en llet amb va refer.




Percert han reformat el café de Navata, està molt xulo!!



Divendres:



Li devia una passejada en Drac (el meu gos) i aprofitant que el bosc encara era un xic moll, hem anat a fer una volta, a l'hivern quan fa fred hi ha aigua fem tirades de 30km. aixo si en Drac sempre vol anar a davant, marcant el ritme...en pujada no hi ha qui el superi.



Pujant la trivana no té rival, i baixant és un espectacle vola!!










Disabte:


Amb la Fàtima ens vam anar a passar el dia per la zona l'estartit, vam anar a veure la desembocadura del ter, i vam anar a fer una volta amb les bicis hi ha un pilot de rutes marcades.


I el que està molt bé que l'infinitat de pobles que hi ha estan intercomunicats per una xarxa de camins, la ruta te la fas a la teva mida o sobre la marxa, tot per camins de carro i crtra secundaries, com es planer es va ràpid...jeje






Diumenge:

Amb aquesta calor l'unic lloc que es pot estar és a la platja, aquesta tarda cap a les 17.00 he agafat la bici i cap a la platja, el cotxe d'assitencia venia la Fàtima i en drac, cullons quina calor que feia pel camí.. lo pitjor el vent del sud que bufava era molt calent, i em venia de cantó.
Ojo si algú es para a la font d'Esponellà estava espatllada, m'he parat el barri de Vilert, en la plaça n'hi ha una...Percert encara que sigui molt petit, es bufó vilert per dintre.

Resum

55+10+26+51 km.

No hay comentarios:

Publicar un comentario