miércoles, 18 de agosto de 2010

Mare de deu del Mont

Avui aquesta tarda amb en Fàbrega, Quim, Ramón, Francesc i jo ens hem anat cap a la Mare de Deu del Mont, com sempre a ritme suau..jejeje
Carai com cansa aquesta muntanya!!
Jo estic content ja que tot i la sortida de Maià no ha sigut a tope...he pujat en 1h 6'47'', superant de llarg el meu temps. (Pç de Maià a Mare de Deu del Mont)
La pujada de Maià a Segueró a ritme semi suau, apartir de Segueró hem començat a apretar, posantme dret en els repetxons, he vist que pujava molt de revolucions i decidit agafar ritme assentat i augmentant carencia, el cor a tornat el seu lloc...jejeje
Pròxim objectiu baixar del 1h 5'

Resum:
35km.

1h 6' 47'' (temps de pujada)

1 comentario:

  1. collons! aneu a tot tai. Jo fa temps que no hi pujo i ja tinc ganes d'anar-hi, m'has despertat el gussanillo, a veure si la setmana vinent i vaig. Per cert, la setmana que bé vull anar a fer la Desfrenada, si tens alguna estona per fer-la podriem anar-hi amb la colla que surts avitualment, ja em diràs si algun dia us va bé, jo estic de vacances i només em cal deixar el meu fill amb els pares...excepte dimecres que vaig al Gamper.

    ResponderEliminar