jueves, 12 de agosto de 2010

Arc de Sant Martí





Aquesta tarda havia quedat, per anar fer km. per ctra., i com ja és habitual cap a les 18, quan començo a tenir la feina enllestida es posa a ploure.
Doncs res, tot "refunfunyant" he adelentat feina per si demà el de dalt es porta be.
L'aiguat que ha caigut, ha sigut considerable amb un cel negre...i de cop a les 20.15 s'ha iluminat el Puig de Benet.
Després am l'energia positiva, que només dont el sol, hem sortit a buscar cargols amb la Fàtima, hi poso per evitar mals majors, la Fàtima n'ha trobat més. Perquè després digui que jo soc competitiu!!!

P.d. Que consti que sòc daltònic, i com els cargols estant enmig de l'herba, tinc que forçar més la vista per distingir....

2 comentarios:

  1. Jo tambe volia anar a caçar cargols,pero es que corren molt,bromes a part veig que varem tenir mes o menys la mateixa ocurrencia.

    ResponderEliminar
  2. Si noi, vam tenir la mateixa idea, però que consti que la teva foto es bastant mes bona!!
    M'en vaig a veure si em mullo un xic!!

    ResponderEliminar