jueves, 13 de mayo de 2010

dijous 13 "Els ànecs també pedalen"

Amb els companys de pedal Maià, estem liats preparant la Montcal bike.
Ahir aprofitant el mal temps, vam començar a preparar les pancartes, plàstic, pintura, l'arquitecta del nen, nosé com pot tenir tanta paciencia, es que a mi les manualitats, no son el meu fort!!
Com no vam acabar,vam decidir que si feia mal temps, hi tornariem avui i jo avui la feina, tot al revés, sort que hem anat a dinar amb la Fàtima, que avui és el seu sant (felicitats carinyo).
Quan he acabat la feina eren les 18h., i com no, pluinejava, l'unic que no m'agrada de la pluja, és que plogui molt el principi. Si tinc temps que el cos agafi calor, cap problema!!
He anat a fer una ruta planera, Maià-Besalú-Argelaguer-St.jaume-Maià. Fins a St. Jaume tot pista de terra, la tornada per la ctra. vella asfaltada, m'ha anat molt bé, perque al no haveri baixades llargues, no he passat gens de fred.
Nosé si es normal, pero amb la pluja i el fang, amb una temparatura correcte, disfruto com mai, enfangat i esquitxat de tot arreu.
Percert que no ho he deixat clar, avui m'he escaquejat de les pancartes...he anat ajudar al final, de totes maneres, per ser mes concret l'he anat a fer petar.


Resum:
37,50 km.
1 h 31' temps
24,60 Km/h de mitja

No hay comentarios:

Publicar un comentario