sábado, 24 de abril de 2010

23 d'abril

Dia complert d'un bon Català, treballar, gaudir de la seva festa, aixó si treballant, que em de fer diners perquè el nostre país veí no s'enfonsi...
El matí pintava malament, plujós i lleig, avui em quedat el migdia amb la Fàtima per anar a les rambles de girona a fer una passejada i aveure les parades, quina llàtima del temps ja que és passava molt bé, hi havia poca gent.
Despres de dinar eren sobre les 15 i encara no tenia clar quina ruta fer, tenia tres mapes de centre btt, pla d'estany, selva i gironès. Al final m'he decidit pel pla d'estany ruta 7 vermella d'uns 45 km.
La veritat la recomano, ruta molt maca on visites una infinitats de llogarrets perduts...Jo l'he començada desde de riudellots del terri a peu de la variant que va a Banyoles, primer pont passat la gasolinera de la república. La ruta va de la variant a la nII sense travesarla mai, és un trencacames, cap pujada considerable, peró no pots descansar casi enlloc.
Està bastant ben marcada, tot i que algun simpàtic, ha arrencat algun senyal dels postes, he hagut de recular 4 cops, una per fallo meu, i les altres per falta de senyalització, indispensable portar al mapa t'orientes ràpid, amb la multitud de carreteres secundaries, que travesses.

P.d. De jutjat de gúardia la destrossa del ave, s'aprofiten d'una zona poc coneguda, per la majora de gironins, tot i la pròximitat, una vergonya, desde aquí ànims pels veins!!!

Resum
48,7 Km.
2h. 27' temps
19,88 km/h

No hay comentarios:

Publicar un comentario