miércoles, 21 de abril de 2010

21 d'abril

Hola, això d'escriure un blog personal, s'em fa molt estrany ja que tinc la sensació que escric un diari personal, amb la contrapartida que està amb un lloc públic. Hi ho pot llegir totom, aixis que haurem d'anar alerta amb els comentaris...jejeje
Avui un company de Besalú, m'ha trucat, per sortir una estona aquesta tarda....el final a última hora s'ha rajat...
Resumint, que com ja m'havia fet l'idea, he sortit una estoneta. Tenia clar que no volia apretar com dilluns i dimarts, un dia vaig fer muntanya a sac i dimarts a rodar a fondo. Aixis que avui anirem a fer corriols, per millorar un xic la tècnica, que és el meu gran punt dèbil.
He sortit de Can Pou, he començat per un parell de corriols de segueró, son corriols ràpids pero de pujada, despres cap a Beuda on hi ha corriols per aborrir, he arribat Lligordà per un corriol molt ràpid, amb espant inclós, jo en baixada no faig salts, ja que crec que es una pèrdua de temps, i amb un salt no he aixecat roda hi he tingut la sensació que per poc la forquilla no absurbeix el cop i m'escup...pero no ha passat res..despres 2 corriols mes i ja era el trencant de l'abocador.
Hi ha fer la pujada, que menys m'agrada, l'antena de l'abocador, apart de ser d'una pendent considerable està plena de graba, has d'anar assentadet i paciencia, despres a fondo fins a can Travé.
La baixada, de l'abocador a can Travé, ull hi ha moltes branques, dels "incansables" neteja camins dels caçadors de Maià....jeje deixam'ho aquí, ja que encara tindré problemes familiars, percert anims al pressi dels caçadors, que ha estat uns dies ingressat.

Resum
24km
1h.25'
16,5km/h

No hay comentarios:

Publicar un comentario