domingo, 5 de febrero de 2012

Open BMW Quart 2012




Avui ha començat l'Open BMW 2012, al no tenir tramitada la llicencia he hagut de correr la Marxa, pero aixó és lo de menys ja que l'unica intenció era probarme com en trobava després del paron de nadal....

La sortida ha sigut molt rapida, amb una fred que pelava deviem estar al voltant de -5ºC, un xic de tap per passar la crtra i després durant tota la cursa amb bones sensacions, en el corriol llarg de la cursa m'ha saltat el seient, ens haurem d'acostumar a revisar els cargols...m'he hagut de parar a recollir els cargols i seient hi hem començat a baixar sense seient, he trobat un noi averiat que m'ha deixat unes claus i entre els dos hem pogut cargolar els cargols, percert moltes gràcies no l'hi he pogut agrair ja que no tinc n'hi idea de qui ha estat, ja que tots anavem molt tapats pel fred.
M'ha costat 5 minutets a tornar agafar el ritme,apartir d'allà he agafat un ritmet maco hi hem fet els ultims quilometres del circuit de fornells amb un Fanatik bikes, ha sigut divertit...

El circuit qui el vulgui anar fer, és divertidissim!! algun tall tècnic pero ciclable al 100% o el 99,9 (hi ha una rampa que és imposible)

Moltes felicitats a l'organització!!!

Al final 8 de la Marxa, calculo que sense el problemilla del seient hagués entrat entre el 3 o 4, a la pròxima intenterem millorar!!!

http://www.ciclisme.cat/clasificaciones/Marxa_LLarga.pdf

P.d. els mitxons molt macos, llastima que son de women...jeje deu ser perquè les sres ens donin permís sense cap queixa!!! :-)

No hay comentarios:

Publicar un comentario