miércoles, 7 de diciembre de 2011

Resum Copa Gironina 2011



Ha acabat la copa gironina 2011, el resum final ha sigut molt positiu, tant pel resultat com per l'ambient viscut.

Lloc                       Posicicó

Bescanó                3
Salt                       3
L'estartit                9
Llagostera             Absent
Sant Martí Vell      7
Platja d'aro            5
Amer                     5
La Bisbal               5
Serinyà                  4

Posició Final Esplai 4


Com es pot veure i no cal  fer cap gràfica, vaig començar molt bé vaig tenir un baixon, que progressivament he anat millorant, les sensacions finals han sigut molt bones i millors resultats no ha sortit ja que el nivell de la categoria no m'ho ha permés..

Un ex. Bescanó entre els 11 primers general 2 Esplais, Serinyà 11 primers generals 6 esplais...

Ara toca descansar uns dies i desconectar...Desprès començarem amb entrenos llargs i suaus de crtra per finalment cap el 15 de gener tornar agafar la btt per veure si estem preparats per fer el open Bmw, nosé si el faré tot ja que l'objectiu es estar apunt pel Open tactic de la primavera en Categoria Esplais.

Bon nadal a totom!!! (jejeje)

2 comentarios:

  1. Felicitats Marc per aquests resultats!! La veritat és que a cada cursa era més difícil estar davant si! Però l'experiència viscuda ja és nostra!

    Ens veiem aviat! Entrena molt i Bon Nadal!

    ResponderEliminar
  2. Ja veus el nivell va anar augmentant...jo estic fent un parón de bicicleta i apartir de la setmana quevé començaré a entrenar, no tinc clar si faré la bmw, ja que tinc ganes d'estar a tope pel caixa girona....ja veurem depén de les ganes i la forma!!
    Bon nadal Marc!!

    ResponderEliminar