jueves, 1 de marzo de 2012

Cantallops 2012



Aquest diumenge aporfitant que estava a Tapis, he anat a fer la marxa de btt de Cantallops.
La veritat és que vaig disfrutar molt amb el circuit, amb un nivell tècnic tant de pujada com de baixada alt (més de pujada), és un circuit no apte per gent que no li agradin les pedres, ja que son les nostres companyes durant tot el camí.
La meva carrera és resumeix a una sortideta entre dolenta i molt dolenta, deseguida empalmavem un corriol de pujada on empalmavem una paella amb un altre, vaig anar avançant alguna posició fins arribar en el meu lloc natural de carrera, després feiem un trosset de pista de pujada on vaig poguer avançar tota la gent que em quedava a la vista i vaig poguer entrar en un corriol estret on la meva bici lleugera i petita és va comportar molt bé apartir d'allà venia al plat fort del dia  una pujada que compagina trossos de pista amb talls molt tècnics, son més divertits fer-ho tranquilament amb els amics que no a ritme de cursa on les altes pulsacions et fan treure algún peu de més...
feiem una volta divertida pel castell de requesens atravesan el "pantano" del castell i pujavem en direcció a l'avió, allà s'agafa un especie de pista que baixa amb linia recta fins a cantallops molt perillosa per la velocitat que agafés i per la mar de pedres que t'acompanyen...

Ruta molt recomenable per fer amb els amics, a un ritme mitjà i fentla la petar es fa amb un xic menys de 3 hores.

Link ruta:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2506112

Classificació
http://www.diversport.es/uploads/Classif_Prov_Btt_Cantallops_2012.pdf

No hay comentarios:

Publicar un comentario