miércoles, 4 de mayo de 2011

Mountain Bikada XVIII

Foto dels menjacamins...



Aquest diumenge per fi he pogut fer per primera vegada la marxa de Tortellà, que està organitzada pels companys de la guilla, ja que el caure amb santa Creu sempre tinc dinars...


La Mountain Bikada, al final després de tenir varies opcions de recorregut, van optar per fer un tipus de recorregut de pista que els diferencia de totes les marxes que es fan pel voltant on cada vegada son més tècniques, jo ho trobo molt bé, ja que hi ha molta gent, sobretot la que fa gruix i que permet que és puguin fer les marxes que segur que ho van agrair.


La marxa consistia de 3 pujades gairabé seguides, que sumaben 25 km...la primera de l'orri vaig sortir fort i sense escalfar gents, lo qual em va fer patir un xic en el principi pero de seguida vaig anar agafant el ritme, la segona que puja fins a Lliurona vaig guardar un xic massa de forces m'ho vaig agafar en calma i vaig arribar a Lliurona amb un parell de corredors que em van agafar per darrera, vaig pujar fins a Espinau molt bé, una pista que els de la zona la dominem ja que la fem molt sovint, l'ultima pujada apartir del coll d'espinau curta pero dura, plat petit una vegada a dalt vaig tenir que saltar de la bici per passar un petit tros de rocs molls.


La baixada la vaig començar amb la companyia d'una corredora, confiava que coneixador del terreny li treuria facilment metres, em deixo anar a la baixada i veig que segueix, un puntet més i encara hi és, passem la caseta de fusta i ja començava estar mosca, baixo tot tai i pata'm!! Una caiguda, que el primer moment em pensava que tindria conseqüencia en el palmell esportivament m'esperen, i tornemi que no ha sigut res, arribem a Can Bosch i mica en mica agafem velocitat, jugava amb el pinyons en la sortida de les curves i amb una, la cadena va dir prou... rebontint tot el que trovava vaig a collir la cadena, i em tocara caminar en els 6 o 7 km. que quedaven sort que la majoria eren baixada, però en els repexons i els planers els tenia que fer a peu.


Fins que el pressi dels Desfrenat (Marc Mañas) em va fer assistència mecànica, que consti que aquesta vegada, portava casi de tot, manxa, liquid d'espuma, parxes, càmeres...faltava el tronxo cadanes..jeje Merci Marc!!


I jo sòc testimoni que anaves davant d'en Lato...jejeje


Com en Quim de Tortellà degut que estava a l'organitzció no l'havia fet tota seguida, ahir dimarts el vespre amb ell i en Fàbrega la vam tornar a fer, va ser un entreno 5 estrelles, molt bon ritme tant pujant com baixant i cap problema mecànic, vam que dar plens de fang degut la pluja que va caure durant el dia.
















No hay comentarios:

Publicar un comentario