domingo, 25 de julio de 2010

V Puja i Baixa d'Agullana

Ruta bastant dureta Les pujades estaven concentrades en els primers 15 km...trossos molt durs, amb molta branca suelta!!!
La meva cursa ha sigut molt accidentada: sortida bona però fent un invent se'm treu el comptaquilòmetres, tinc que parar i deixar passar la gent per recollir-l'ho...com ve pujada dura puc recuperar bastant ràpid. Faig tota la pujada a un ritme alt, però guardant algun cartutxo per la desconeixença del terreny. Arribem al coll de la "Manrella", crec que he arribat bastant ben col.locat.

A partir d'aquí comença el descens i el meu calvari. Se'm surt la cadena i em queda feta un vuit, ho veig molt negre, no puc doblegar-la de cap manera, començo a baixar caminant i al cap d'uns minuts, amb el cap més fred, dono la volta a la bici i aconsegueixo donar la volta a la cadena..

Vinga a recuperar posicions!! Si baixar no és el teu fort, i el terreny està sèc, pedregós i sorrenc, el que passarà és previsible...dues sortides de pista, estripat i ensangrentat!! Per rematar-ho al final em perdo, tinc que donar mitja volta i trobar el lloc on m'he equivocat...(segurament l'única queixa, la falta de senyals, alguna fletxa amb guix s'agraeix)

Al final he arribat 12è, molt content per l'emprenyada que portava a sobre!!

Una dutxa, un bon esmorzar i a Tapis hi falta gent!!

Moltes felicitats a l'organització!!!

P.d. Ja sé que no ve a "cuento", però una estirada d'orelles al jovent d'Agullana, ja que m'ha cridat l'atenció que hi havia molt poca gent jove ajudant a la marxa.
Espero que ningú s'enfadi, però és el que penso!!

Resum:
30,5 km.
16,20 Km/h
1h55' temps
12 posició

No hay comentarios:

Publicar un comentario