domingo, 10 de octubre de 2010

disabte de corriol i diumenge de pista


Passallís confiança

Aquí ja portava un que altre cubata

La cara d'espantat és el post entrega de nuvis



Disabte com ja comença ha ser havitual, Pedal Maià fa una sortideta amb final feliç...
Aquest disabte erem en Jordi Rovira, Fàbrega, Quim i jo varem anar a pujar la creu com sempre es fa mes lenta quan està molla, varem anar sortir crtra Mare de deu, vam baixar cap a Segueró i Beuda, vam agafar pista que va els rajolins i vam trencar en el diposit passat coll de Jou, vas pujant i quan passes davant la linia, et llences cap avall és molt xulo, i surts davant de casa d'en fabrega (La canova) hi ha una altre versió més curta que surt a la guixera vella de Beuda, una vegada abaix tornem a remontar per l'antiga guixera de Beuda, i anem direcció Palera, una vegada arribes els dipòsits agafem corriols fins palera i anem empalmant corriols fins lligorda, Can Pere Puig, corriol del pont d'en Maset, Pujem per Pista fins a can Riu i a disfrutar amb el corriol de la desfrenada, camp dels avions hi ha fer un bon esmorzar a la Torre...




El dia seguia intens ja que tenia un casament (Toni i Ale) es casaven a Perelada, i la veritat ha sigut espectecular en l'aperetiu, no parevan de portar plats, el tallador del pernil el vam fer suar, una taula de formatge, ostres...ufff I encara faltava el dinar llamàntol, un filet, pastís...
I faltava lo millor la barra lliure, i com beuen aquesta gent de Girona, tot i el desentreno no vaig desantonar, aixó si vaig tenir que tornar en el seient del copilot....jeje
Pues res moltes felicitats Toni i Ale, i merci pels nuvis, un detall molt maco!!! (Però heu posat un nivell molt alt)


Diumenge, com no podia ser una altre cosa, una ressaca considerable, dia tranquilot, apartir de 18.30 m'ha vingut el mono de la btt, feia dies que volia anar fer un territori Lato, tot i que avui no estava en les millor condicions, i el terreny estava un xic enfangat, he anat a fer un puja i baixa, 16'23" al principi males sensacions la roda s'engantxava un xic amb el fang i les pulsacions es disparaven...un xic dret, un xic assentat no acabava d'agafar el ritme... a la part final he agafat un bon ritme i estic prou content, ja tinc ganes d'anaro a provar un dia amb sèc!!
La tornada s'ha m'ha fet fosc, he intentat travessar el riu per la confiança, però el fluvià passava pel cim del passallís i no m'ha fet gràcia atrevessar-l'ho, he fet mitja volta i he anat a voltar per Besalú..


Resum:

27+29=56km

No hay comentarios:

Publicar un comentario