martes, 21 de septiembre de 2010

Maià-Argeleguer

Hi havia tanta boira que no es veia ni la falda de la Mare de Deu
Un xic més i no em deixen entrar a casa...jejeje

Per berenar fang....millor la xocalata!!


Tot el dia ploguent, em pensava que em tocaria sessió de spining, pero cap a les 18 a parat un moment. Hem agafat valor i gas!!
He anat a fer pista, he sortit direcció al camp dels avions, he passat sota viaducte (ha començat a ploure) he agafat crtra vella n260, he atrevassat Argelaguer direcció a les cabanyes, he donat la volta el poble, he agafat la pista direcció sant Ferriol, la pista estava molla pero bastant ràpida, quan he arribat a besalú he agafat pista paralela fluvià direcció Maià, una vergonya de com està els camions que s'emporten la graba la tenen imprecticable, un fangueix bestial jo m'ho he passat bé però lo que s'està fent amb la grava es tindria que parar, està quedant tot com un paisatge llunàtic.
Jo he anat seguint cap a can Vila la baixada està perillosa, he pujat fins a l'incarcal, m'he parat a can Pou a netejar la bici i cap a Maià.
Resum:
37km.
22,10km/h
1h40'

No hay comentarios:

Publicar un comentario