martes, 18 de mayo de 2010

Dimarts 18 "bateig de carretera"

Quina tarda de bicicleta, avui quan ho he itngut tot enllestit eren les 16.30, haviem quedat amb en Fàbrega per anar provar la meva 8xc per la carretera..amb la seva compra em van regalar un joc de rodes de carretera.

Com haviem quedat a les 18.00, no he tingut millor idea que anar a voltar un xic pels corriols de Maià...ha sigut a un ritme baix, però pel cap baix m'han sortit 18km.

Despres a montar les rodes, probar si frena, i si canvia...cap problema, tot ok!!

Hem sortit de la fàbrica del blancfort, Beuda, Besalú, Serinyà, Banyoles, Triops, Malianta, Esponellà, Crespià, Cabanelles, crtra Mare de Deu del Mont, trencant de Beuda, Blancfort. (53,5 Km.)

Les sensacions, al principi molt rares, semblavava que li faltava algu a la bici, pero he notat que sobre l'asfalt la bici era molt més ràpida.

Fins a Besalú, tot baixada, despres sortint de Besalú, he pagat novetada, pujava la pujada de Fares, a tot gas, mes tard ho he pagat...jeje Per la baixada he vist passar el nen, a tot gas, jo apartir de 45 Km/h la ja pots pedelar que els plats no donen per més...

Hem arribat a Banyoles, seguint l'estela del nen de lluny. De Banyoles fins a Cabanelles ens ho hem agafat un xic més en calma...

Quan hem agafat la crtra de la Mare de deu del Mont, les sensacions bonissimes, sense patir gens pujava a ritmes de 22 km/h, quan hem passat can Serra, que és quan comença lo fort, de cop i volta m'ha vingut un baixon, se m'enrapaven les cuixes. És la primera vegada, que em passa, he reduit al ritme, un xic espantat, que no m'agafes una rampa forta i tingues que baixar...he anat aguantant i cada cop de pedal rampa...
He patit bastant pero quan he arribat al trencant de Beuda ho tenia, clar, la Mare de deu del Mont per un altre dia... al cap de res ha arribat el nen, i també venia bastant petat, cap discusió avall que fa baixada!!!

Resum btt:

18km
1h.
18km/h

Resum Carretera

53,5 Km.
2h 15'
23,15 Km/h

No hay comentarios:

Publicar un comentario